søndag 3. januar 2010

Callaen skranter

Callaen skranter



Noen som vet hvordan jeg skal få lang glede av en Calla? Jeg har aldri vært flink på Calla, og denne vil jeg bevare lengst mulig. Gode råd mottas med stor takk!






Nøste tatt på fersken. Synd jeg ikke fikk tatt bildet av "ÅÅÅÅ, jeg har da ikke gjort noe gæ´ærn´t!!!!"- blikket hennes.
Skamfull, slukøra og med halen mellom beina snur ho seg vekk. Plantene er godt for fordøyelsen, så det får nå være med dem! Full pakke etterpå, kattefolk skjønner hva jeg mener med det!
Det er egentlig denne planta som er hennes, men nå var den vel så tørr og sprø at den ikke fristet i det hele tatt! Den er ved jevne mellomrom spist ned til randen. Tålmodig lar den bladene vokse ut igjen.
xxx

5 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke noget om Calla'en, men umiddelbart ville jeg prøve at stille den køligt og ikke for mørkt, så den kan få "fred" og så må du se om den begynder at skyde igen. (Det er et helt generelt råd - og du har sikkert meget mere erfaring med planten).

    SvarSlett
  2. Ha, noen har rådjur i hagen, andra har rovdjur i krukväxterna !! Låter inte som något dumt förslag här ovan.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Her har jeg ikke vært før, men vil helt sikkert komme igjen å bla igjennom alt det interessante som ligger her, nå er kl passert 24. så jeg må si god natt og ha en trivelig uke
    Vi blogges;)

    SvarSlett
  4. Men ärligt talat, du hade då inte ätit så vissen sallad du heller om det var en frisk, frodig grön på sidan av ;)

    SvarSlett
  5. Heisann Mia!


    Neiiiii, tror ikke det!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.