mandag 28. juni 2010

Sykkeltur




Jeg tok en sykkeltur i formiddag med kameraet i kurven. Målet var å ta bilder av enkelte blomster jeg ikke har egne fotoer av. I grøftekanten fant jeg en av dem, gul valurt. Turen gikk mellom mark og eng- og gjennom et ballastdepot som nå er blitt veimassedepot fordi veivesenet anlegger vei til den nye broa midt i et unikt vekstormåde for ballastplantene. Jeg fikk nesten gråten i halsen da jeg fikk se hva som hadde skjedd. Jeg snudde meg bort og tok et bilde der det meste er inntakt.






Dette kunne ha blitt et interesant naturparkområde med idylliske, små stier ned mot vannet Jeg fant faktisk de fleste blomstene jeg lette etter. God jakt med andre ord!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.