torsdag 1. juli 2010

Kaprifolium i haven




Det finnes flere slags kaprifolium i haven. Denne posten vil ble oppdatert etter hvert som de blomstrer.
Det siste bildet er av den ville gule sorten som vokser flere steder på tomta. Den røde ser ikke ut tiul å blomstre, men jeg har tatt nye avleggere så får vi se om de er mer villige. Bildene i midten er en hvit type med antydning til røde striper i full blomst.

Så var det denne røde som aldri kom..... men nå skal jeg sikre meg ny avlegger!






Nå har jeg registrert meg på 
http://bloggurat.net/minblogg/registrere/3d515458f46f8d768a9a059ec1733db7b4bac25c

1 kommentar:

  1. Denne posten skal jeg følge med spenning, jeg er glad i kaprifolium. Her har jeg bare den ville (vivendel), men den er det til gjengjeld mye av.

    Så gul og fin kaprifoliumen på bildet er, har ikke sett den før.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.