mandag 3. januar 2011

Mandagstema; Forventinger

.
Nå har jeg tatt opp tråden igjen og klarer kanskje å bidra med et bilde i ny og ne.
Ser at mange trofaste bloggere har funnet veien hit siden jeg var her sist!






I grunnen så har jeg ikke så mange forventninger til 2011, men desto mer håp blant annet om å få gjort ferdig alle påbegynte prosjekter i hekling og strikking som har ligget brakk noen år, det er flere møbler som er under oppussing og som mangler siste malingsstrøk, det er en haug med titler på lista over bøker som skal leses - for å nevne noe! Det er mer enn nok å bruke tida på... derfor er jeg nødt til å bli flinkere til å si nei takk, det passer ikke!




7 kommentarer:

  1. Ja det er alltid noe som venter på å bli ferdig!
    Lykke til med alt du foretar deg i 2011!
    -Margit-

    SvarSlett
  2. Å si nei, er ofte vanskeligere enn å si ja. Man vil liksom ikke skuffe noen.
    Håper 2011 blir et flott år for deg!

    SvarSlett
  3. Så du har gjort dig bekantskapen med UFO's du också. Dom blir färdiga en eller annan gång, bara inte just nu när det finns så mycket mera spännande saker att hålla på med.. Hoppas du får uppfyllt några av dina förväntningar och god fortsättning in på det nya året:)

    SvarSlett
  4. God fortsättning!Syns Anja har retti att vi skal försöke å se varandre dette året,det må vi forsöke å få til.
    kram

    SvarSlett
  5. Gode forventninger, håber de bliver indfriet.. og fint at se et billede af dig.. :-)

    SvarSlett
  6. Årets tre-fire første måneder bruker å være fine til håndarbeid. Jeg har også noen halvferdige håndarbeidsprosjekter liggende, så det blir vel litt arbeid på dem fremover, tenker jeg.

    Lykke til med alle nye og gamle prosjekter. Spennende med møbel-oppussing, håper vi får se.

    Så fint bilde av deg :)

    Og utenfor er himmelen dønn overskyet, dessverre, så det er foreløpig ikke håp om å se noe til solformørkelsen.

    SvarSlett
  7. Att lära sig säga nej är bra! Och att läsa böcker ännu bättre :-)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.