mandag 17. januar 2011

Tilfeldighetenes gang nok en gang

.
 



På mobilmeldinga står det: "Håper du ikke har møtt på den skumle hunden i dag!"
Hvilken hund? Var dette en kryptisk melding? Kunne det være hundedager nå? Jeg slo opp på bloggen min og fant ut at hundedagene er i slutten av juli - i starten av august, ingen hundedager i januar! Hva kunne Maja mene?

Svaret sto på forsida av lokalavisa i dag tidlig:





I dag tidlig kom en felles kollega på jobben og sa: I går lette faren min og jeg etter noe på nettet, og vet du hva, bloggen din dukka opp da vi søkte..... det sto noe om hundedager!
Hva, sa jeg.... har vi uavhengig av hverandre lest det samme innlegget på bloggen min i går, helt tilfeldig? I forfjamselen glemte jeg å spørre om hva de lette etter....

Denne opplevelsen blir ført på lista over "sammentreff".

1 kommentar:

  1. Oj, vilket sammanträffande! Lustigt det där...

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.