mandag 14. mars 2011

Mandagstema; Smil


Snakk om å bli bønnhørt: På vei hjem fra jobben tenkte jeg på hvordan ta bilde av et smil!  Kanskje jeg skulle lage at bilde av gjenstander som Martind de Barros eller renessansekunstneren Giuseppe Arcimboldo. Kanskje jeg skulle lage et portrett med frukt.... Da måtte jeg kjøpe bananer! 
I dag skulle jeg også hente en pakke med visitkort og måtte ta en annen vei enn vanlig hjem... ned en bakke og rundt en sving....og der rett foran meg på vinduet til Syversens te og kaffebar gliser en kaffegutt stort mot meg! Jeg ble fullstendig sjarmert. Her er han:





Med til historien hører at det fremdeles bare er epler og appelsiner i fruktkurven på kjøkkenbenken!


Enklere kunne jeg ikke løst ukas oppdrag.

Flere smil hos Petunia


10 kommentarer:

  1. Rolig gubbe med kaffebönor som hår, något att le åt;-)Perfekt till temat.

    SvarSlett
  2. Linken din virker helt perfekt den! Ofte tar det noen minutter før linken er oppe og går!
    ja, du ble bønnhørt, bokstavelig talt! Herlig smil og jeg fikk lyst på kaffe!!


    Petunia:)

    SvarSlett
  3. Smilende kar du fant på din vei! -Margit-

    SvarSlett
  4. Herlig, smilende kaffegutt du traff på, glad du ble bønnhørt!
    Ha en fin mandagskveld.
    Klem

    SvarSlett
  5. Dejligt glad billede.. :-) godt du fandt det

    SvarSlett
  6. En herlig kar du fikk se. Jeg har ikke problemer med å forstå at du ble glad av han.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hihi, ja den kan man kun blive glad af..;-D

    SvarSlett
  8. Det var en genial løsning, og med et sånt skilt får de sikkert mange kunder:)))

    SvarSlett
  9. Så heldig du var ... artig smilefjes!

    Ha en fortsatt strålende uke!

    Irene

    SvarSlett
  10. Stilig!
    Motiver kommer ofte når en minst venter det :)

    Takk for kommentar hos meg,
    du har rett i at katter gjerne ser ut til å smile =^^=

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.