søndag 31. juli 2011

OFTOGRAF; EFIT, juli 2011

.
Kun noen bilder fra samme tidspunkt og samme sted i dag!
Jeg har kjørt fra Namsos til Fredrikstad som passasjer og sjåfør, men under en 5 minutter lang pause på Dovre fikk jeg tatt noen bilder:





Den eldste sønnen min skrev en sms til meg da han før første gang kjørte over her. Da var han hjelpegutt på et flyttelass fra Oslo til Trondheim.
Jeg har tatt vare på teksten, for han skrev så vakkert om det han så. Det er bare å lete den fram!


Fint, naturen her i fjella og på vidda er helt konge!
Har sett tåkeskyer rundt fjellene, isbreer, kjempefjell med fossser med grønt vann og regnbuer,  solstråler i daler.
Sms fra Eirik, aug 2001

Lappen med teksten hang på oppslagstavla ennå!
EFIT er et nytt prosjekt på Oftograf som vil arrangeres hver 31. Så neste blir i september, og da får jeg være med fullt ut med ett foto i timen. Denne dagen lot det seg vanskelig gjennomføre....




August 2001 skrev eldstesønnen på sms:

Fint,
naturen her i fjella og på vidda er helt konge!
Har sett tåkeskyer rundt fjellene, isbreer, kjempefjell med fosser med grønt vann og regnbuer
+ solstråler i daler!

2 kommentarer:

  1. Innmari vakker natur! Norge er et flott land(:

    SvarSlett
  2. Det var idyllisk og flott! Håper du blir med neste gang også. :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.