søndag 25. september 2011

Loftes skjulte...

.



Jeg fant, jeg fant .... et gammelt portrett på loftet som jeg må ha malt mens faren min gjorde om første etasje der bestemor og tante hadde bodd. Det er malt på rester av veggplatene de hadde i stua. Bestemor døde i 1965, og han gjorde vel om rett etter det!
Det morsomme er at uten at jeg har vært klar over det, hukommelsen ser ikke ut til å være av den beste sorten, har hatt samme stil i mange år sjøl om det har vært lange perioder jeg ikke har tatt i en pensel! Jeg får kalle det min 'blå periode' uten sammenlikning med verdensmesterens.





Slektshistoria var for et par år sida en av julegavene til sønnene mine, derfor oldemor!.

3 kommentarer:

  1. how wonderful- a surprise from the past :-)

    SvarSlett
  2. Så artig en skatt som dukket frem igjen etter 45 år... Ha en fortsatt fin søndag! Klem fra ROSEN-sin

    SvarSlett
  3. Men du store,
    for et fantastisk funn! Og der har det lagt alle disse årene, hva annet befant seg der?

    Forresten, når det gjelder Øya under havet er det en bok jeg varmt anbefaler, men skjønner godt den ble tøff under slike omstendigheter som du beskrev. Kanskje på et senere tidspunkt :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.