fredag 7. oktober 2011

Blogger's Sunday Walk


Håper mange får bedre vær søndag enn hva vi får der jeg bor:
I hope most of you will be have better weather on Sunday than we will have where I live:




Det hjalp ikke at jeg 'bestilte' sol og flott turvær! Nå har ikke værvarslet stemt så veldig den siste tida. Likevel dette lover ikke godt. Det er faktisk høyst nomalt vær sammenlikna med resten av året.

It did not help that I 'ordered' the sun and wonderful walking weather! These past days the weather forecast has not been very precisely. Yet this does not bode well. It is actually very normal to be compared with the rest of the year.






Det er bare å finne fram gummistøvler, regnjakke og sydvesten jeg kjøpte i Lofoten! Den fikk jeg aldri brukt der... ut på tur, aldri sur!

I will have to wear my rubber boots, raincoat and the 'southwester' I bought in Lofoten! I never used it there ... keep smiling!










Få med deg noen venner i virkeligheten og virtuelt!

Bring with you some friends in real and virtually!

2 kommentarer:

  1. Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær.
    Eldbjørg

    SvarSlett
  2. This sounds fun- I hope you have friendly weather! :o)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.