søndag 2. oktober 2011

Morgenstemning





Vi har vært på Lia i helga, og der er det ikke internettdekning, så det blir med litt forsinkelse jeg postlegger min morgenstemning. Søndag våkna jeg til grå himmel. Det ble nedtur, for dagen før var det klar, blå himmel og i lufta 35 grader i solsteken. Da bestemte vi oss for å ta et morgebad i elva på søndag. Det ville ha blitt sommerens andre og litt annerledes bad for meg... i oktober! Da jeg titta ut av vinduet søndag morgen, ble jeg ikke særlig lysten på noen dukkert likevel! Tåka lå i dalsiden, og det var dogg i gresset...




2 kommentarer:

  1. I do not know about water temperature but the landscape looks beautiful!! Also the autumn colors, even with grey sky, are very nice!!

    SvarSlett
  2. Jeg "badet" i dag 15 grader i vannet. Ikke verst.
    Bade er et litt for sterkt ord, men jeg var i havet og vasket hele meg, som jeg gjør hver morgen.
    Men når det blir 13 og under, gir jeg meg.
    Flott morgenstemning, uansett.

    Ha en fin mandagskveld

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.