fredag 25. november 2011

Blomstrende fredag; Kalde føtter


Ja, det hadde jeg faktisk i overført betydning sist uke. Jeg ble panisk urolig for at barndomshjemmet mitt lå ute for salg, og tilbød søstera mi å løse henne ut. På mandag fikk jeg svaret. Da ble jeg lamslått. Huset er nå ikke lenger til salgs, men i familien eie fremdeles!

Her er noen bilder fra hva jeg ikke klarte å la andre få overta:


Velkommen inn, klikk på bildet



Nå er føttene behagelig varme!





To dager med kulde, og så steg termometeret igjen til over 10 +




Og Mia lurte på hva avismur er:




Dette er den fjerde muren jeg bygger, og sikkert ikke den siste! Klikk på bildet for å se de andre!
Med tida vil eføyen vokse til å dekke de stygge avisene som senere blir til jord.







2 kommentarer:

  1. Vilken idé, avismur, det blir ju lite som torvblokk kanske? Med eføy over ser man ju inte längre avisene. Lurt triks du, undrar om jag kan få lurt mannen till något sånt..
    Ditt barndomshem ser ju så vackert ut på bilderna, med den peisen och det hela. Men vad ska du med två hus? Eller ska du flytta?

    SvarSlett
  2. Lycka till med nygamla huset ! Vilken skojig idé med tidningsmuren. Det har jag inte sett förut. Ha en fin adventshelg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.