søndag 1. januar 2012

Nytt år






Det henter jeg stjeler uten dårlig samvittighet. Tjuvgodset gjelder viktig budskap som bør spres til flest mulig. Som regel er det noe positivt, og noe som kan gjøre oss til bedre mennesker - og da stjeler jeg som en ravn, uten å mokke og i stor skala. Kan nesten føle meg som en moderne Robin Hood! MEN mens han stjal mat for maven, stjeler jeg næring til sjelen....
Dette har jeg tatt fra Berit på My rented garden!
Goda nyheter under det senaste dygnet:

Planeten fortsatte att vrida sig runt sin egen axel som vanligt med resultat att solen gick upp överallt på jorden.
Miljarder fåglar sjöng och ett oändligt antal blommor blommade.
Jorden välsignades med 340000 helt nya ljuvliga människobarn.
Intelligenta kärleksfulla och mycket modiga handlingar utfördes varje sekund någonstans på planeten.
Miljoner människor avstod från att göra något elakt.
Hundratusentals verkligt bra idéer kläcktes.
Miljarder människor skrattade, lärde sig något nytt, rörde med ömhet vid varandra, älskade livet och vägrade att ge upp.

Hedda Waldenström 1984

4 kommentarer:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.