tirsdag 20. mars 2012

Teakmøbler


I dag tidlig før jobben, sykla jeg til bruktmarkedet Fasvo for å gå på jakt etter passende teakmøbler.
Flere ganger har jeg vært inne på finn.no for å søke etter et lite, trekanta bord uten å få treff. Forhåpningene var ikke store i dag heller, spesielt ikke da jeg nærma meg slutten på bruktmøbellageret uten å finne noe passende. Nei, det er ikke hele sannheten. Et teak hjørneskap falt i smak, men det var ikke dagen i dag for å gjøre så stor handel. Siden det sto nesten tre like ved siden av hverandre, tok jeg sjansen på at det er et til meg utpå høsten også.
Ved utgangen, nesten ute i det fri, sto det der, bare og venta på meg: et lite trekanta teakbord til den nette sum av 150 kr. Det står der til meg, sa jeg til ekspeditøren, og dermed ble det klistra en lapp på det og skrevet med store bokstaver: SOLGT!
Rett bak var det en liten hylle med to skuffer. Helt perfekt dobbbeltnattbord til sengene som jeg må sette fra hverandre på hver sin langtvegg i soverommet fordi det er så trangt. Nok en gang ble papir og blyant henta opp fra lomma: SOLGT! Jeg måtte ut med 70 kr. til. Bord og nattbord hentes i morra.

Her er sengene, kjøpt av Stine på finn.no.




Og jeg tror jeg har bestemt meg for tapet:


Den koster 12 pund rullen, og jeg trenger fire ruller, og inkludert frakt kommer det på 






Det er penger å spare på netthandel!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.