fredag 21. mars 2014

Påskedekorasjoner




Jeg har slutta å kjøpe magasiner, men da jeg var hos fotpleier i dag (noe jeg sjelden er fordi jeg som regel gjør jobben sjøl), bød anledningen seg å bla i noen gamle Maison - og i disse fikk jeg et par gode idéer som jeg presenterer her. Jeg skal jammen så noen tomatfrø i eggeskall. Hadde ikke planer om å så noe før påske, men jeg forsøker likevel! Den gule eggpappenembalasjen er nå tatt ut av papirinnsamlingenbeholderen til gjenbruk på annen måte!




Smart å bruke etasjefat til de dekorerte eggene for at alle skal synes  -  jeg har alltid brukt bolle.
Problemet er at jeg ikke har etasjefat!




Liknende beholdere brukte jeg til såing i fjor, se


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.