mandag 4. august 2014

Pappas orange kjøkkenklokke fra 1960-tallet




har slutta å gå nå, viseren stoppa på kvart på sju... Lyden av tikk, tikk hver gang jeg kom inn på vaskerommet hvor den har stått nå, har minna meg om han - at noe etter han fremdeles gikk og gikk til tross for at han forlot oss 4. juni 2011.

My father´s orange kitchen clock from the 1960s have stopped going now,  at a quarter to seven ... The sound of tick, tick every time I came into the laundry room where it stands now, reminded me of him - something from him still went on despite the fact that he left us 4th June 2011.


3 kommentarer:

  1. For en hyggelig klokke! Og oransje - livsgledens farge! Du må få den til å gå igjen!
    Det er lenge siden jeg har fått lagt inn en kommentar, da fjellet har lokket meg til seg.
    Fortsatt god sommer ønskes av Tove med flotte bilder fra sjøen på min blogg.


    SvarSlett
  2. At least it has the correct time twice a day!..Lovely memento♪ http://lauriekazmierczak.com/view-to-a-sunset/

    SvarSlett
  3. What a beautiful, glowing clock. It reminds me of the old radios too. Thanks for sharing on Mandarin Orange Monday :)

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.