fredag 19. desember 2014

En Nordsjøjul



Herren i Huset er med i gruppa Foghorn som for femte jula på rad inviterte forrige fredag på en annerledes julekonsert på byens kulturhus. I år må jeg nøye meg med å nyte den på opptak siden jeg rakk akkurat å komme til at dørene ble stengt.
De har fått så gode kritiker at det nok blir en til neste år også. Folk storkoste seg like mye i salen som på scenen.
På denne konserten var Foghorn utvidet med Stein Arne Rimhaug på trompet, og et svensk par, Emma Johanson på fløyter og Carl Nyqvist på fele, - og vokalgruppa Christin, Marthe og Miriam, de er fast bidrag på alle julekonsertene, se Trad Sessions facebookside.
Neste år skal jeg ikke ha annet fore på denne kvelden!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.