lørdag 30. mai 2015

Bli med på tur! Den hemmelige haven...




Med valp i huset kommer muligheter til å bli inngående kjent i eget nabolag. Jeg har gått veier jeg aldri har ferdes på i løpet av den tida vi har bodd i distriktet, og jeg har funnet stier å gå på som jeg ikke kjente til fra før, og forrige uke oppdaga jeg en fantastisk, hemmelig have som jeg vil oppsøke på nytt i morra.
Hemmelige haver trodde jeg bare fantes i bøkenes fantasiverden! Men de eksisterer faktisk i virkeligheten også - og bare et steinkast fra der jeg bor!

A puppy in the house offers plenty of opportunities to get solid knowledge of my own neighborhoods. I have passed roads I never have travelled during the time we have lived in the district , and I have found paths to go on which I did not know before, and last week I discovered a wonderful, secret garden that I will seek again tomorrow .
Secret gardens, I thought only existed in books of the fantasy world ! But they actually exist in real life too - and just "a stone's throw" from where I live !

Tomorrow Blogger´s Sunday Walk Spring, will take place, join us!
More information under the label or in the archive...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.