søndag 31. mai 2015

Blogger´s Sunday Walk- Spring and May




Jeg tok på meg gummistøvler og sammen med turfølget tok jeg beina fatt på kjerreveien inn kløfta mellom fjella til Ekheim der den hemmelige haven er.




Veien leder langt innover og slynger seg mellom grantrærne.




Det er bratt på begge sider. Her sklei jeg ned forrige søndag!


Fra SPOR



Ved dette idylliske tjernet midt i skauen spilte jeg inn en dans til filmen SPOR. Se tidligere innlegg




Det er høyt gjerde rundt hele eiendommen, men en port hadde lås til å åpne, og jeg smøg meg inn for å ta et bilde. Uheldigvis var det folk i parken, og jeg lista meg fort tilbake etter å ha knipsa et par bilder. Det er egen golfbane med nydelig rododendronpark rundt. Jeg får komme tilbake en annen gang og ta noen bedre bilder...



Tilbake gjennom skogen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.