mandag 29. juni 2015

Nære på!




Klipping av furutrærne fortsatte på morgenkvisten. Det er nødvendig for å holde veksten nede og utsikten til det som er igjen av dammen, vedlike. Det er blitt noen store bonsaitrær.




Jeg vet at jeg av og til tar noen sjanser, og i dag hadde jeg uflaks. Trappa jeg balanserte høy til topps på, mista feste, og jeg lå plustselig midt blandt rosene. Trappa fikk seg en skikkelig trøkk. Jeg var heldig og kom levende fra det, kun et slag i hofta og noen riper i lakken. Rett ved siden av meg sto denne pynten:




Det er ikke alltid like smart å ha spisse spyd i bedene der man jobber.... de burde ha blitt fjerna før man går i høyden på uskikka underlag. Så til alle som tenker å gjøre som meg, sjekk at alle farer er fjerna først!


1 kommentar:

  1. Åh, skrekk og gru! Det kunne gått riktig galt! Godt å høre at du kom fra det uten alvorlige skader da.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.