mandag 13. juni 2016

Nå er jeg lei






av å luke og dra opp røttene til gresstrå i rosebedet og lei av å ikke få singel på de nå gjengrodde stiene i haven. Da må det handling til. Bort med alt som heter jord fram til kanten av rosebedet mot dammen, helt ned til fjellet skal jeg. På den måten kan ingen røtter finne veien til rosebedet, så hvis vi passer på å klippe gresstråa før de sprer frøene, burde mye lukejobb kunne spares. Og så får jeg kanskje endelig fullført planen om å legge stier av elvesingel mellom de ulike haverommene. Det har vært drømmen minst i fire år. Det tok fem år å få drivhus. Mulig jeg kan slå den ventetida!
Det har så langt kosta meg to store vannblemmer i høyre håndflate.
Ser at jeg må bli kvitt lusa også!


Først mot nord, så mot sør... litt gjenstår!


 Mot vest

Jeg klipte rosebuskene relativt kraftig i vår, nå er det grønt og frodig og knoppene er i ferd med å briste på mange roser.


Mot øst og drivhuset

2 kommentarer:

  1. Skal si du står på i sommervarmen! Dette blir nok fint til slutt! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Du er ikke sann! Full av gå-på mot og krefter! Nyt helgen! Hilsen Tove

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.