lørdag 24. september 2016

Enda 5 år til...




St.Croix aktivitetshus har feira 25 år med jubileumsforestilling i dag, og jeg var der med barnebarn...
Det var nostalgi til tusan. Her trådte jeg mine folkeskolesko i sju år.  
For 20 år sida var huset mine sønners faste tilholdssted på fritida, og de siste ti har vi, den eldre generasjonen, brukt huset på Trad Session og overvært folkemusikkonserter, teaterforstillinger og spennende performance både i Black box og i Det røde rommet!



Her var det bursdag for alle penga...



Etter forestilling var vi på Husets kafé, drakk eplemost, kaffe og spiste nydelige hjembakte boller med rosiner og sjokolade.


 
Og jeg fikk en dukketeaterforestilling, helt tatt på sparket! En rørt besta var stolt publikum.


Nå er vi klare...
 Velkommen...
 Oh, solo mio...
 Tusen takk for applausen...



GRATULERER DET FLOTTE HUSET VÅRT!



1 kommentar:

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.