mandag 10. oktober 2016

Oppslagstavla; Trykt tre




Nå går vi mørkere tider i møte, trærne mister farve og vinterdvalen er i gang. 
Vi tilbringer mer tid inne, og forkjølelsen har meldt sin ankomst!

Denne illustrasjonene har jeg tatt vare på, og i mange år hang den bak glass og ramme sammen med en del andre utklipp på kontoret mitt. 

Da jeg skifta beite og ble uten eget kontor, havna utklippsamlingen på loftet. Glasset sprakk, og det meste ble nesten glemt.

I sommer rydda jeg på loftet, fant den etterlatte oppslagstavla og tenkte dette må jeg ta vare på og presentere på bloggen.


2 kommentarer:

  1. Den som gjemmer den har - og den som leter (rydder) den finner! Klart du må ta vare på den! Hilsen Tove

    SvarSlett
  2. Always a pleasure to see your artwork!

    Interesting so much... 👏🏼

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.