torsdag 8. desember 2016

Skomakergata som film




Så surrete kan man bli:
Se innlegget på Hassumbudeia!



Min nye kommentar

Hei igjen, ha, ha, jeg har vært forut for min tid. Jeg vet ikke hvorfor jeg trodde at Skomakergata går på kino nå, men ta en titt på bloggen min, så kan du se hva som kan skje.....
og det var jo ikke på kino jeg så Skomakergata med pappa´n som kommentaren gir inntrykk av, men selvfølgelig som serie på NRK!

MEN
nå kan det bli film med location bare et steinkast fra der jeg bor. Gjett som hvem som skal bli statist om filminga blir noe av......!!!!
Det er flere enn meg som liker idéen:



1 kommentar:

  1. Jeg smilte da jeg så det der! Ja, dette kan bli supert. Hurra for Gamlebyen!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.