fredag 17. februar 2017

Ikke uten min....


Fredag 17.februar kl. 10.23

Statistisk sett ville svaret ha blitt mobiltelefonen. Det gjelder ikke meg!
Og når det er tida for at barna flytter hjemmefra, planlegger mange å selge huset for å flytte inn i leilighet. Det gjelder ikke meg!
Hva skulle jeg gjort uten haven å stelle i? Tenk et liv uten jord under neglene, stiv rygg og endeløs vanning.... men også gleden av å se spirer strekke seg etter lyset, å se blomster folde seg ut i skjønne farver og å lukte de herligste duftene, å la søte bær smelte på tunga og å sette tennene i saftig frukt i september! Det hadde ikke vært et fullstendig liv!
En have til å leke i, en have til å jobbe i, en have til å hvile i, en have til å undre seg i, en have der jeg kan betrakte årstidene komme og gå. Det gjør livet fullkomment!





8 kommentarer:

  1. Helt rätt! Vad vore livet utan en trädgård. Vill inte tänka på den dagen då det inte går längre.
    Kram Luna

    SvarSlett
  2. Ja, du har rett.
    Men ein drøymer av og til om å ha det
    meir lettvint..

    Godhelgklem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg i det. Hagen er veldig viktig for trivselen. Gleder meg til våren:) God helg!

    SvarSlett
  4. Ja! Et herlig innlegg!
    Nå er det helt sikkert at Rosens dag blir 2. juli 11 - 16 i Bymuseet, Frognerparken (gårdsrommet + +) :D

    SvarSlett
  5. Ja just det! Inte utan min trädgård!
    Trevlig helg!
    Hälsningar
    AnnA

    SvarSlett
  6. jag skulle nog inte heller ha flyttat från din vackra plats. :) Otroligt vackra foton också :)

    SvarSlett
  7. Håller helt med dig, inte sjutton vill jag flytta när de sista barnen flyttat ut!? Jag hade faktiskt en mardröm om det för någon vecka sedan och vaknade helt olycklig!

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.