fredag 16. juni 2017

Landets beste by å bo i ? Månedsbilde




Allium ved inngangen fra knoller som jeg fikk i gave av byen. Hvilken annen by tilbyr innbyggerne sine blomster?
Se innlegget Norges mest attraktive by

Har jeg kjøpt "katta i sekken"?




Det er en stund siden treet i potte ble kjøpt og planta, den har fått jevnlig og rikelig med vann, men likevel er det ikke tegn på liv. Greinene er tørre og skuddene springer ikke ut. Må jeg gå til skrittet "reklamasjon"? 
Magnoliaen er kjøpt på et anerkjent hagesenter som sies å ha god service. Nå setter jeg den på prøve!



Det er hva vi kaller service, det! Lund hagesenter holder hva de lover...





6 kommentarer:

  1. Vacker Allium! Magnolian ser inte bra ut och även om den skulle bryta så är det inte det du betalade för. Skönt att de är trevliga när du reklamerar.

    Trevig helg! Carina

    SvarSlett
  2. Jeg har peon - hvilke ikke blomstre vil???
    Kanskje jeg bør ta... også :-))
    Lykke til med magnolia. God helg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  3. Kjekt når ein får god service.
    Då ordnar det seg og du får velduftende duft av Magnoliaen.
    Allium er nydeleg, eg har ikkje prøvt dei, takk for .

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Så flott at du får igjen for Magnolia treet. Så trist når det ikke vil komme. God helg fra Liv

    SvarSlett
  5. Det var synd att den inte ville, men bra att du kan få ersättning.
    Trevlig helg /Marika

    SvarSlett
  6. Det där är riktig kundservice, så skönt! Dessutom otroligt trevligt att få vacker allium. Två bra exempel på små detaljer som betyder oerhört mycket!
    Önskar dig en skön helg.

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.